Pagina's

zaterdag 21 november 2009

Ottobre rok met FM look!!

Geïnspireerd door het leuke rokje van Saskia (Sas) ben ik ook aan de slag gegaan. Ik heb het patroon uit de Ottobre 4 van 2007 gebruikt en het rokje in maat 128 gemaakt. Ik heb het wel aangepast. De taille moest met een beleg worden afgewerkt maar dan zou hij veel te wijd worden voor Sanne. Ik heb er dus een boord met elastiek aangezet. Het rokje is dubbellaags omdat het een poplin is en enkel lijkt me wat te koud. In mijn ogen is het een echte"farben"mix geworden, en voor mijn doen erg bont. Toch was het leuk om aan te werken, je kunt je heerlijk uitleven met bandjes en borduurtjes. De borduurtjes heb ik allemaal gekregen en deze komen nu mooi van pas. Na zo'n jasproject was dit lekker aan rommelen. Ondanks dat het erg bont is geworden vind ik het resultaat wel leuk. Ik heb er een Zoë en een klein oland als trui bij gemaakt. Nu ga ik eerst weer een bestelling van Jasmijn weg werken.

4 opmerkingen:

  1. In één woord: EINDELOOS!
    Echt een rokje naar mijn smaak... lekker bont, daar hou ik wel van dus!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor.
    Je hoeft niet altijd een nieuw patroon te kopen, dat blijkt. Een beetje creatief zijn...........en je komt een heel eind.
    Ben benieuw hoe het staat.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW, da's lekker knal! En super. Hij lijkt gewoon op die van FM. Je hebt lekker alle registers open getrokken!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw!!!!!! mijn complimenten, geweldig gedaan en zo lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!