Pagina's

maandag 8 juni 2009

Zomerliefde, tops en top Esi.

Top Esi gemaakt uit allemaal restjes. In het voorpand zit elastiek en achter sluit het met de linten. Ik heb hem wat langer gemaakt zodat het als jurkje gedragen kan worden. Het is een verlengde maat 110/116. Zo nu ga ik gauw mijn koffer pakken voor weer een vakantie week met de bewoners. Wat een leuk werk heb ik toch!!!
Ik had in eerste instantie de Loretop voor op het rokje gemaakt maar deze is daar te lang voor. Gelukkig had ik nog wat stof om een spaghettitop te maken.

1 opmerking:

  1. Hoi Jenny, wat is die Esi leuk geworden, snoezig. En het opmaken van de restjes gaat super. Wat super zo bij elkaar. En wat een mooie strijkmotieven heb je gebruikt! Waar heb je die vandaan??

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!