Pagina's

woensdag 24 december 2008

Trendz rokje, tuniekje á la kiezeltje.

Het rokje nr. 3607 uit de Trendz. Daarbij heb ik een truitje gemaakt van het basismodel van het rode wikkelvestje. De overslag heb ik in de zijnaden vast genaaid zodat het een truitje is geworden. Daarbij een passend shirt en legging. Alles in maat 116. Er was nog wat stof over van het stelletje van Sanne en heb daarvan voor Femke een tuniek gemaakt á la kiezeltje en een shirt. Voor de tuniek heb ik als basis het patroon van de 5011 gebruikt.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige blog en wat maak jij leuke kledij!prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!

    Eindelijk! Ik kan een reactie achterlaten! Wat maak je mooie, prachtige dingen. Je blog is een inspiratie voor me en ik ben blij dat ik tegen dit blog ben aangelopen!

    Over roos 5011. Mijn dochter heeft maat 128. Zal ik de maat 128 maken, of zou jij maat 140 maken (zonder naadtoeslag)?

    Groetjes, Fraukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!