Pagina's

zaterdag 13 december 2008

Kerstsetje voor Femke.

Omdat ik nog wat tule over had heb ik voor Femke ook een kerstsetje gemaakt. Voor het vestje kon ik gelukkig nog wat bij kopen. Het shirt is van restjes gemaakt, ik had alleen genoeg voor het voor en achterpand vandaar dat ik de mouwen in het rood heb gedaan. Femke heeft nog een maillot in dezelfde streepjes als het shirt. Het vestje is een Roos 3032 in maat 92 die ik van Nel1 mocht lenen, daarvoor nogmaals heel hartelijk bedankt. Het rokje is naar eigen inzicht gemaakt en het shirt is model Antonia. Omdat ik zelf geen borduurmachine heb is het vestje met wat roosjes en lintjes opgepimpt. Voorlopig mag ik geen tule maar zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!