Pagina's

zondag 25 mei 2008

Greetje en broek voor Jaimely.

Jamiley is helemaal blij met haar nieuwe setje. Een broek voor Jaimely voorbij de top. De broek is van een metaalachtige stof gemaakt. Het model komt uit de nieuwste Bizz Kids.

































Na de veel te grote Vida heb ik vanavond een Greetje gemaakt voor Femke. (ze had ook nog niks) Vorige week had ze een eerder gemaakte Greetje aan en mijn dochter vondt het een ideaal model voor Femke. Vandaar dat ik op safe ben gegaan, ik weet nu zeker dat het past en haar leuk staat. Ik weet nog niet of ik er een broekje bij maak, ik kijk eerst hoe het met een witte legging staat.
De bloemen stof had ik al heel lang in huis. deze heb ik destijds gekocht om de mooie blauw tinten, het wachten was op een mooi stofje om te combineren en dit is het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!