Pagina's

zaterdag 28 maart 2009

Zussies kleding

Dit keer doe ik de titel van mijn Blog eer aan, het is echt Zussies kleding geworden. De tuniekjes zijn gemaakt van de mooie strikjes stof met een tricot bovenlijfje. het model is de ABC 91 . De rok is de overrok en heb het achterpand ook als voorpand gebruikt. Het is dus een hele wijde cirkel geworden. Voor Sanne vind ik het model wat tekort voor op een legging dus dat word broekjes maken.
Allebei in een tricot ABC tuniekje. Sanne laat zien hoe wijd deze is en Femke doet momenteel alles na van haar grote zus.
Een Lisa-Marie van FM voor Sanne met allemaal make-up applicaties. Bij de twee andere (Antonia) shirtjes komt nog een rokje bij in de stof van de mouwtjes. De borduurtjes zijn voor mij gemaakt vanwege het lenen van een patroon, ze zijn erg mooi nog bedankt daarvoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!