Pagina's

woensdag 7 januari 2015

Shirt en trui uit nieuwste Knippie en broek Donna.



3 opmerkingen:

  1. Weer een geslaagde set.
    Op deze foto's oogt Femke wat 'gezonder' dan op de Facebookfoto's die ik daarnet bewonderde. Misschien was ze toen wat ziekjes/bleekjes. (hoop dat ik dat mag opmerken)
    Nét als bij de jurkjes valt mijn oog op de zeer verzorgde details. De glitterapplicatie is een echte eyecatcher. Is het stof ? Of glitterfolie ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal aan de licht inval hebben gelegen en ook door het licht blauwe setje is niet echt een goede kleur voor haar. De hartjes heb ik geknipt uit glitter flexfolie.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post, ik zag u via andere haaksters, leuk om hier te lezen...groetjes ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!