Pagina's

maandag 24 oktober 2011

Vest uit Knip November 2011!




Het vest is weer typisch een gevalletje Knip. Ik heb maat 38 genomen omdat ik deze maat de laatste tijd gebruik uit de Knip en deze ook goed zit. Van dit vest had ik wel een maat 34 kunnen nemen, vind hem erg ruim. Ook mijn eigen schuld natuurlijk, ik heb het patroon niet nagemeten. De kleuren op de foto krijg ik niet goed, in het echt is er niet zo'n kleurverschil. Het jurkje is weer het patroon van de vorige tuniek, nu wel iest langer. Van een reststofje heb ik er een losse col bijgemaakt, lekker warm. Ik vind zelf de combinatie met col wat vlotter, maar het eerste set is wel goed te dragen op mijn werk!

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Staat je erg goed. Ik heb ook altijd problemen met de maten als ik wat voor mezelf maak. Doe dit dus ook veel te weinig. Ik vind de col ook erg leuk staan.
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sets heb je gemaakt. Leuk zo'n losse col... lekker warm!!

    Jammer dat de maatvoering niet klopt, dat vind ik altijd zo vervelend. Zeker als het zóveel niet klopt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je lekker aan de slag voor jezelf! Ook dit vest is weer heel erg mooi! En die losse col... heel mooi!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey, superleuke combinatie! hoe heb je precies die losse col gemaakt?
    de maten van knipmode kloppen inderdaag vaker niet dan wel, daarom dat ik meestal patroontjes van de burda gebruik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!