Pagina's

maandag 30 augustus 2010

Nog een winterjas voor Sanne.

Een tweede winterjas voor Sanne. Dit keer een lang model. Het jack vind ik heel stoer maar leek me niet mooi als Sanne een jurk of langere tuniek draagt. Tevens vind ik een tweede jas in de winter wel makkelijk. Alle stoffen en materialen komen uit mijn voorraad. Ik moet alleen wat drukkers bij kopen. De witte lakstof had in eerste instantie voor de jas van Femke gekocht maar ik vond deze stof niet mooi voor het model wat ik gemaakt heb. Het patroon van deze jas komt uit de Ottobre herfst 4/2009 en staat erin als Diamond sweaterjas nr. 37 en is een maat 134. Ik heb niks veranderd aan het patroon wel zakken in de zij naden toegevoegd. Ik had de jas ook het liefst helemaal in het wit gehouden maar witte mouw boorden lijkt me niet praktisch. In de capuchon zit een zwarte harige fleece.

5 opmerkingen:

  1. Weer helemaal geweldig, heel praktisch en zo'n lichte jas is in de winter heel veilig als het nog donker is 's morgens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo... deze is ook prachtig geworden !! wat ga je toch als een speer ;-D super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig model jas. Mooi en eenvoudig en de stof is super! Ik heb voor Bridget pasgeleden een jas van Abacadabra besteld, maar heb hem nog niet binnen. Voor haar wil ik ook weer een jas maken, aubergine-paars met knal rood... hahaha ik hoop dat het wat wordt...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook alweer helemaal leuk! De drukkers staan erg mooi zo, eenvoudig maar erg mooi.
    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo'n prachtjas. Grappig dat wit zo winters kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!