Pagina's

zondag 4 juli 2010

Creatief fotograveren!! Blouse 7a uit Knipmode juli 2010.

Deze top heb ik gemaakt uit een coupon die geschikt was voor een jurk. Je moest alleen de zijnaad vast naaien, 2 schouderbandjes eraan en klaar is je jurk. Ik heb er een blouse van gemaakt omdat dit soort jurken mij niet staan. Het is en heel teer en dun stofje. Het bovenpasje heb ik van tricot gemaakt. Er moest eigenlijk een tunnel in deze blouse maar ik heb dat vervangen door een boord van het rekbare gedeelte van de stof dat bij een jurk als bovenpas dienst zou moeten doen. De foto is niet opperbest maar wel grappig.

1 opmerking:

  1. Wow mooie blouse zeg! Deze staat ook nog op mijn lijstje. Aparte stof heb je ervoor gebruikt en wat heb je de stof mooi verwerkt. Práchtig is ie!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!