Pagina's

maandag 14 juni 2010

jurkje 3330 uit de BK van Winter 07-08 voor Sanne.

Van een winter modelletje heb ik een zomers jurkje gemaakt. Hoop dat het past want het lijkt me wat groot voor een maat 128. Ik heb het patroon wel wat aangepast, zo heb ik de knopenlijst en de roezel op de rok achterwege gelaten. Ik ben nu echt door deze stof heen. Enerzijds vind ik de stof nog steeds mooi maar tegelijkertijd mag ik deze stof niet meer zien. Ik heb er 2 seizoenen wat van gemaakt en wou deze lap beslist deze zomer verwerken. Ik zie het niet zitten om er een volgend seizoen nog wat van te maken. Bij wat koudere dagen past hier mooi het vestje op dat ik bij het rokje van dezelfde bloemen stof heb gemaakt.

1 opmerking:

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!